Olga pyta o Prawo handlowe

Witam,
prowadzę sprzedaż internetową, moje pytanie brzmi: w przypadku reklamacji od klienta jak wygląda procedura? Tzn. klient chcę zareklamować sweter, bo twierdzi, że otrzymał większy rozmiar niż zamawiał. Czy klient powinien wysłać do mnie sweter na własny koszt? Jaki koszt powinnam mu zwrócić? Koszt samego swetra oraz koszty przesyłki? I czy zwracać pieniądze za wysyłkę pomylonego swetra? Wysłałam klientowi formularz reklamacji przygotowany przeze mnie i proszę żeby ten formularz wypełnił i odesłał go razem ze swetrem, natomiast klient twierdzi, że najpierw powinnam przelać pieniądze na jego konto za ponowną wysyłkę i dopiero on wtedy wyśle sweter (twierdzi, że nie ma środków na ponowną wysyłkę). Więc pytanie brzmi o procedurę reklamacji w przypadku sprzedaży internetowej na Allegro przez Kup teraz oraz jak wygląda procedura w przypadku zwykłego zwrotu rzeczy.
Dziękuje i pozdrawiam

Odpowiedz na to pytanie