Kamil Mateuszuk pyta o Prawo cywilne

Witam serdecznie autoryzowany serwis odmówił naprawy urządzenia także odpłatnej z powodu "uszkodzenia przez właściciela płyty głównej urządzenia".
Mianowicie sprawa wygląda tak że oddałem do serwisu telefon bo praktycznie od samego początku jak tylko kupiłem ten telefon tj. Huawei U8500 miałem problem z nie zawsze działającym złączem słuchawkowym a także ciągłymi zawieszeniami urządzenia. Serwis swoją decyzje udowodnił 3 zdjęciami które miały niby pokazywać wykonane przeze mnie uszkodzenie, jak dla mnie te uszkodzenia wyglądają na nieuwagę Technika naprawiającego telefon i aby uniknąć odpowiedzialności próbuje zwalić wszystko na mnie. serwis nie ustosunkował się pozytywnie także do reklamacji którą złożyłem drogą e-mailową. W tej sytuacji odmówiłem także odbioru w punkcie Play telefonu.
I chciałbym się zapytać jakie mam teraz możliwości aby udowodnić że to nie ja jestem winien uszkodzenia telefonu i aby serwis uznał gwarancję i dokonał naprawy.

dziękuję
Kamil

Odpowiedz na to pytanie