aaa pyta o Prawo cywilne

Witam,
3 dni temu otrzymałam kabinę prysznicową ( zakupiona na allegro ) – przy kurierze została otwarta i stwierdzono szkodę – kurier nie zabrał paczki z powrotem ale napisał adnotacje że towar uszkodzony. zgłosiłam to sprzedawcy – kazał napisac na maila reklamacje i dać zdjecia – potem odpisał tak:
„Witam
Niestety Państwa sytuacja nie jest za dobra, gdyż po rozmowie z magazynierem okazało się iz kabina wyjechała cała. Prawdopodobnie w trakcie transportu doszło do uszkodzenia kabiny. W momencie gdy osoba odbierająca zauważyła jakieś uszkodzenia w momencie odbioru przesyłki należało nie przyjąć kabiny lub złozyć reklamację. Kierowca nie miał prawa odmówić zabrania uszkodzonej przesyłki. Wszystkie przedmioty w trakcie transportu są ubezpieczone i wówczas to przewożnik ponosi koszty naprawy ,
wymiany lub reklamacji a tak sytuacja jest trudna do wyjaśnienia.
W związku z tym reklamacja Pańsywa jest odrzucona .”

oraz następna "Chciałbym Panią poinformować iż jestem pracownikiem firmy MN Profit sp. z o.o. i takie są zasady przyjęte w naszej firmie ,iż za uszkodzenia w trakcie transportu ponosi przewoźnik, a jeżeli klient odbierze uszkodzoną przesyłkę to jest to problem klienta.I reklamacje z tego powodu są odrzucane."

zaznaczę że na aukcji ani na stronie sprzedawcy nie ma wzmianki o tym że podstawą reklamacji jest oddanie towaru kurierowi – tylko aby go sprawdzić przy kurierze
Jak rozwiązać ten problem z firmą która ewidentnie kręci.jakie to ma znaczenie czy ja od razu odsyłam towar czy mam dowód na szkodę i odsyłam go następnego dnia – pozdrawiam

Odpowiedz na to pytanie