Anna Nowak pyta o Prawo handlowe
Kilkanaście dni temu postanowiłam wykupić sobie konto premium na VIDEOBB. Płatność odbywała się w systemie PayPal. Niestety okazało się, że nie mam tylu pieniędzy na koncie i zamówienie nie zostało zrealizowane. Po kilku dniach, kiedy na moje konto wpłynęły pieniążki ściągnięto mi z niego 45zł na rzecz VIDEOBB. Zadzwoniłam do PayPal i zakazałam przelewu jakichkolwiek pieniędzy i zlikwidowałam u nich konto. Zostałam jeszcze poinformowana, że VIDEOBB w ustawieniach mojego konta zaznaczyło opcję, że co miesiąc byłoby pobierane 45 zł. A ja nic takiego nie zaznaczałam!!!!!
Stwierdziłam trudno, wykorzystam jeszcze chociaż te doładowane pieniążki i coś obejrzę. A tu co? GUZIK!!!!!
Nie mogę nic włączyć, obejrzeć, niccccc!!!!!
Oczywiście próbowałam się z nimi kontaktować mailowo, bo numeru telefonu nie ma. Od kilku dni ponawiam prośbę o kontakt. NIC! ZERO ODZEWU!
Proszę o pomoc co mogę zrobić w tej sytuacji?