Izabela Pawlikowska pyta o Prawo cywilne

Dobry wieczór. Mam problem z firmą NETIA. Mianowicie w lutym br. odwiedziła mnie przedstawicielka w/w firmy i zaproponowała mi ofertę podłączenia internetu. Ze względu na gruntowny remont mieszkania zaznaczyłam iż chciałabym podłączyć internet dopiero w maju. Pani stwierdziła że umowę można już spisać i zaznaczy że podłączenie ma nastąpić w maju. Następnego dnia po podpisaniu umowy zadzwoniła do mnie kolejna Pani w sprawie podłączenia internetu, kolejny raz tłumaczyłam że internet ma być podłączony w maju. Trzy dni później dzwoni do mnie serwisant także w sprawie podłączenia internetu. Po kolejnych wyjaśnieniach złożyłam na piśnie rezygnacje. Po dwóch tygodniach przyjeżdża do mnie kurier z ruterem do podłączenia internetu. Poinformowałam Pana iż umowa jest nieaktualna i odesłałam. Po tygodniu dostałam zawiadomienie z firmy NETIA iż to oni zrywają ze mną umowę w celu nieudostępnienia loku. Po miesiącu przyszła faktura za usługi internetowe. Proszę o pomoc ponieważ nie mam zielonego pojęcia za co mam zapłacić skoro internet nie został podłączony i z niego nie korzystałam. Czy firma ta ma takie prawo postępować ze mną w taki sposób? Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc.

Odpowiedz na to pytanie