ROZWIĄZANIE UMOWY NA CZAS OKREŚLONY DO 6 MIESIĘCY

Witam serdecznie.
Nawiązałam umowę o prace na czas określony na 4 miesiące na etacie jako księgowa w firmie od 1 IX. Pracodawca na początku miesiąca IX miał zakupić system komputerowy, ponieważ VIII miało jeszcze księgować biuro rachunkowe. Do dnia wczorajszego program nie został mi dostarczony i nie mogę wykonywać swojej pracy. Rozmawiałam od mojego przyjęcia już z szefem o tej sprawie kilka razy, cały czas ignorował moją prośbę o potrzebne mi narzędzie pracy, aż w końcu ustalił, że program będzie 20 IX. A następnie cały tydzień nie był obecny w pracy, programu też mi nikt nie zainstalował. Dlatego złożyłam w piątek tj. 25 IX prośbę o rozwiązanie stosunku pracy na zasadzie porozumienia stron w dniu 25 IX 2015, lub jeżeli się nie zgodzi – na podst. art 55 & 1 pkt b. Pracodawcy nie było, więc nie mogłam z nim porozmawiać. Uprzejmie proszę o informację, czy ja mam jeszcze obowiązek świadczenia pracy? Czy w obecnej sytuacji już nie? Mam bowiem dość lekceważącego podejścia do mojej pracy. I nie zamierzam już świadczyć tam żadnej pracy.
Proszę o pomoc. Co ja mogę w tej sytuacji zrobić?
Dziękuję

Odpowiedz na to pytanie